Wniosek o udzielenie dotacji na usuwanie azbestu

Urząd Miejski w Karczewie
05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
telefon: +48 22 780 65 16 fax: +48 22 780 65 36
Podstawa prawna
  • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska
  • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Uchwała Nr XXIII/192/2012 Rady Miejskiej w Karczewie
  • z dnia 27 marca 2012 r. w sprawie przyjęcia Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Karczew na lata 2012 - 2015 z perspektywą do 2032 r.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Wymagane wnioski

Wniosek o udzielenie dotacji na usuwanie azbestu

Wymagane załączniki

Informacja o wyrobach zawierających azbest.

Jednostka odpowiedzialna Urząd Miejski w Karczewie
Dokumenty do wglądu
Formularze papierowe -
Formularze na Portalu eObywatel
Formularze ePUAP
  1. Formularz PDF
  2. Formularze na portalu eObywatel
Opłaty

17 zł – opłata za pełnomocnictwo – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury).   

Termin załatwienia sprawy

Wnioski realizowane są na bieżąco w miarę posiadanych środków finansowych. Wnioski niezrealizowane przechodzą na kolejny rok.

Tryb odwoławczy

brak

Opłata za odwołanie

brak

Uwagi